29 Ekim 2022 Cumartesi

HAKİKİ NUR

 Bunca yıl geldiler, gittiler,oturdular, kalktılar.Bazıları sadece kabuğu gördüler içinde ne var bilemediler.Saçımı gördüler, sakalımı gördüler, gah övdüler, gah sövdüler .Hepsi herkes kendini gördüler.

Kur'anın kabını bile açmak istemediler. "Saz" dediler, "Söz" dediler hepsi sözde kaldı.Sazı kimse çalmadı.Sazı dile getirmek kolay iş mi? Kalb tellerini zikrullah ile inletmeyen konuşturmayan saz mıdır? Nay nay mıdır? Elene elene bunca insandan has kul kaç kişi kaldı.

Yüzlerce binlerce Kur'an dağıttım.Onları satırdan okudular da niçin dağıtıldığını, ne olduğunu düşünmediler bile.Çoğu raflarda toz içinde kaldı.

Beni özleyen, hakiki nurumu gören Kur'an okumadan durabilir mi?Beni özledikçe Kur'an a sarılır.Beni okurda hasret giderir.Kur7an vuslata yol açar.

Ne sular içirdim kevserden , ne sular içirdim, abı hayattan elhamdülillah.Nice ölüler dirildi bu sudan .Dirilmek istemeyen öylece kaldı olduğu yerde.

Has kul, has şal dokur, o şala bürünür de mevtaya döner.Allah'a çok şükredin  ölmüş ve dirilmiş kula ne mutlu.İnşallah o ipek şallar kefen olur sizlere  madide de , maneviyede de.

İşte kuzum, kabire uğramak istemeyenler benim dokuduğum şallara bürünsünler de ölünce buyur etsin melekler" Hoş geldiniz ,hoş geldiniz, yeriniz cennet"desinler.Böyle fırsatları kaçıranlar ölü gezerler.Kur'anı okumayanların vay hallerine vay

Ne Kur'an biter ne mesnevi biter.Çünkü ben Hay'ım Hay! Benim ölümsüzlüğümü duyan ve derununda yaşayan elbette mahşere dek baki oluşuma inanmıştır

Felaketler çığ gibi arza yağmakta.Gelin kuzum otağımın altına girin de o çığlar size isabet etmesin.Toplayın, Tohlayın getirin inananları

Kim dayanır o elim akibetlere

Bir temin içine iki can sığar mı?Canan girdi mi maddi canın canını alırlar.

İşte Azrail'e Azraili sorarlar .Kaçıncıdır Azrail alır bu canı yine koyar içine ."Kuş oldum uçtum" der "Burak oldum bindim " der.Etrafa ibret gözüyle bakamamak , ne gaflet kuzum.

Bazen insan, bazen kuş, bazen sail(dilenci) görünürüm.Gelen kim, giden kim? Bunu düşünmezler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

TÜRKLER

 Türkler siz dokunmadıkça siz onlara sakın dokunmayın" "Ümmetimin idaresi sonunda Türk'lerin eline geçecektir"